2019. július 13., szombat

lovagias ügy - színpadon

szeretem, ha egy színdarabban nem veszik túl komolyan magukat a színészek, ha kiesve a szerepükből olykor maszek nevetés tör rájuk. ha kibeszélnek (Makót emlegetve) vagy a muzsikust is számbavéve a színpad szélén (aki hősiesen végigklampirozza az egész előadást, egyébként utólag láttam a színlapon a nevét : Darvas Ferenc, !)...

a ma este ilyen volt...remek

(megint) csak menet közben jöttem rá arra is, hogy egy régi magyar film persziflázsát látom mintegy, mert nem egy az egyben azt, de utaltak rá (még úgy is a végén, hogy csak a filmben van happy end)

jól szórakoztam

lovagias ügy volt a címe, direkt nem néztem semmit utána mielőtt megnéztem (így is lehet, hogy nem jutott eszembe a régi film)

Koltay remek volt (Kabos szerepében!) igazi egyéniség (de távolról se volt szüksége arra, hogy utánozza Kabost), és nem élt vissza népszerűségével, megfigyeltem, hamar levágtatott a színpadról egyedül maradván, illetve hívta maga mellé partnereit....kiugró színész, aki csapatjátékos is ) (node pl Vándor Éva a felesége szerepében nem is volt alábbvaló....)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése