2019. július 21., vasárnap

charlie és bandje

remek zene , charlie egyre jobb, ha lehet fokozni, sallangtalan, nagyszerű, tiszta zeneiség és ritmus

remek este volt

és mint ahogy charlie is tette én is kiemelném a zenészek külön  nagy szerepét, nem véletlen zenetanárok...

nos charlie meg egyre csak érik..





tökéletes volt minden!

nem mozdult a közönség , a végén sem, mi, pótráadást is kértünk....


mikor a vége felé énekelte  a kedvenc dalát a giorgiát-t elfogott egy különös érzés (tán valami régi de elhalványult emlék miatt?)



hogy milyen jó is volt szerelmesnek lenni.hogy lehet, hogy pont ez hiányzik az életemből(nem a szerotonin)  (késő bánat)...

de lehet szerelmesnek lenni pl a zenébe is meg az életbe


én mondom, és így legyen..

3 megjegyzés:

  1. Egyetértek az utolsó másfél soroddal, de nagy öröm - a zenei élményen túl - az is, hogy részese lehettél Charlie koncertjének.

    VálaszTörlés
  2. ezt nem Értem, ez szétválaszthatatlan! ZENE nélkül CHARKLE? hogy képzeled....

    VálaszTörlés
  3. M.S: Én is végighallgattam az ágyban,úgy behallatszik. Remek volt.

    VálaszTörlés