2019. július 14., vasárnap

hol-nem-volt

egyetemista koromban volt egy költői kör a bölcsészkaron. ÉGESS! volt nagyratörő neve.

Rigó Béla, Vári Péter, Kelemen János (Jimmy) és egy (tanárom szerint:) rondán dekoltált lány, kinek nevére se emlékezek, valami Éva? voltak  főként tagjai, nomeg A Veress Miki, akit én a legtöbbre tartottam közülük

Rigó Béla pár éve ment el,némi irodalmi munkássággal háta mögött(még lányom is istápolta a Cimborában a  Kincskeresőből).Vári disszidált nagyon régen, Jimmy  átnyergelt a filozófiára,a nőről semmit se tudok továbbra sem, (biztos nem lett híres költő), na és A Veress Miki, fölöttem járt eggyel,most olvasom halálhirét,az Irószövetségnél, meg a Napúton, máshol nem is... meghalt. Szép csendben, mert már évekkel ezelőtt eltűnt, az irodalmi közéletből legalább is, pedig volt ő irószövetségi főtitkár is...

nagyon szerettem a verseit

álljon itt egy kedvencem , emlékére... a  nem elolvadó cseresznyefa szirmokról:


csersznyefákról hull a hó, nem is hó az mert nem olvad

(játszani kellene Ilo valami hol-nem -voltat)


hulljanak csak azok a nem olvadó halhatatlan cseresznyevirágszirmok az emlékére....




1 megjegyzés:

  1. a hir csak az Irószövetség online oldalán jelent meg, majd a Napúton, sehol máshol, még a wikipédián sem, le is vettem, mert valaki figyelmeztetett erre , sigy azt hittem, tévedés. de nem hiszem! Sajos inkébb érdektelenség! :(, ami nem most kezdődött...

    VálaszTörlés