2019. július 21., vasárnap

könyvterv apámról

könyvet akarok összeállítani apámról

apámnak, az emlékére

középpontjában -szerintem nagyon, alapvetően- fontos filozófiai tanulmányával (a logika értelméról), szerzeményeivel-kottáival, fotóival, dokumentumaival, ráemlékező öccse írásaival, regényrészletével, anyu festményével, és emlékező szavaival, az én folyamatos jegyzeteimmel, fel-feltörő fájdalmas ...az egyre mélyebben fájdalmas verseimmel, az egyre inkább  kibontakozó sorstragédiával...akár egy nyomozás

egyszóval mindennel, ami hozzá kapcsolható

lányom erre megjegyzi:

miért nem magadat állítod középpontba

(pedig mindebben én is benne vagyok, én keresem őt)

de gondold végig egyáltalán kit érdekelhet egy ilyen emlékkönyv

(hát nem mondom, kedvet csinált hozzá - mi lett volna ha további  gyakorlatias, használható, ötleteket ad?)

de akkor is megcsinálom, neki (apámnak)  és magamnak legalább




julius 16

14 megjegyzés:

  1. M.B. Biztos nem lesz könnyü, de jó ötlet.

    VálaszTörlés
  2. Mar tobb mint ötlet tobb mint 700 oldal megvan...kihagyni kell.huzni (az se konnyu)

    VálaszTörlés
  3. Zs.M.Sz. Nagy munka lesz, de csodás az ötlet. Egy Édesapa emlékére.

    VálaszTörlés
  4. Zs.U. Ez egy nagyon fontos könyv lesz - de nem csak Julinak.
    Nyomot kell hagynunk magunk után.

    VálaszTörlés
  5. J.J. Jó munkát, ami nem lesz egyszerű a fájdalmas emlékek miatt.

    VálaszTörlés
  6. M.S: Remek!Csak tényleg fogj hozzá!

    VálaszTörlés
  7. Erzsébet Bodzsár
    Julika, bátran! Kétségek nem lehetnek! Szisztematikusan csináld

    VálaszTörlés