2019. július 29., hétfő

egy hétvég

nem mentem se zenepavilon koncertre , se állomási fesztiválra, se kiskaska fesztiválra, se mit tudom én még hova mehettem volna

helyette szinte egész délután aludtam, noha éjjel is eleget

nem is tudom mi ennek az álomkórnak az oka, gyanakszom egy gyógyszerre (sziv, majd csökkenteni fogom, de óvatosan)

egyébként azok a programok elég gyermetegek

lányomék most jöttek haza hétvégi kiruccanásukról, Bánki tó -  itt volt valami fesztivál remélem, jól érezték magukat

látok egy felrakott képet a fb.on a tó fölött, hát elég riasztó számomra...:a perspektíva, de ez csak egy stég


aláirása: A fotók alapján úgy tűnik, mintha elvonultunk volna egy csendes helyre, pedig egy fesztivál közepén ültünk.

(unokámról is csináltak kettőt is permierplanban fotósok , de azt nem tehetem fel, de elárulom, hogy nagyon cuki rajtuk)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése