2023. október 28., szombat

Mátó Erzsike is

 újra egy volt intézményvezető s újra viszonyleg fiatalon, 68 évesen ment el



a könyvtár igazgatója...






már évekkel ezelőtt tulajdonképpen....nyugdijazása óta... 

alig láttam, annyira visszavonult

újabban egyszer .kétszer kutyás német bartnőjével felbukkant, de épphogy köszonni tudtam neki ő is épphogy köszönt, nem lehetett megközeliteni...

pedig régen olyan kedves v olt, mindig mosolygott, barátságos, csupasziv...

bevallom - hallottam is depressziójáról,  azt hittem öngyilkos lett, de kiderült hogy a klinikán halt, meg súlyos betegségben, szinte megváltás volt neki a halála ..

(bár korábban valóban, háronszor is követett el öngyilkosságot)

s a lélek és test bonyolultan összefügg...

---

már megjelent a temetéséről is a hir

őt is a Marosba szórják,

berzenkeden ez ellen a "temetés"i forma  ellen..

s máris árulják a bútorait egy apróhirdetés szerint


mélységesen fel vagyok háborodva, és el vagyok keseredve!


---


egyszer voltam nála, pontosabban a kertjében, behívott megcssodálni két kis tulipánfáját...


Boldog szülinapot Erzsike!
Tetszik
Hozzászólás
április 4-én is már pusztába ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése