2023. október 20., péntek

családfánk legifjabb hajtása

 te

 

 

 

Ladányi Ida
édesanyád

 

 

Löwinger Mária (Bárány)
édesanyja

 

 

Bárány Irén (Ungár)
anyja

 

 

Ungár Mária (Vissza)
édesanyja

 

 

Eliézer Bak József rabbi
apja

 

 

Cecília Zwija Pap
lánya

 

 

Hildegard Johanna Bielitz
lánya

 

 

Fenyvesi Lidia
lánya

 

 

Lidia Costin
a lánya

 

 

Ricardo Costin
a fia

 

 

Guilherme Costin
fia

 

 

Luisa Guimarães Costin
a lánya



ez az igazi családfakutatói öröm...

ez a most 4 éves csöpp rokon

legfrisebb hajtás a családfán

2019 junius 10-én született, Braziliéban

teljes neve:  

Luisa Guimarães Costin



apja:   

Guilherme Costin



családi csoporftényképen jobbo  szélen



bal szélen meg a


nagyapa:   

Ricardo Emilio Costin


negyedik unokatestvérem



ükanyám Ungár Back Mária testvérének leszármazottai  
(Pap Cecilia Zwija)


Ricardonak , a nagyapának, megüzentem a rokonságot, mihelyt felfedeztem,


Július Gonda 2020. szeptember 30., 20:08 

én a negyedik unokatestvéred- negyedik unokatestvér

Ricardo Costin 2020. szeptember 30-án 20:48-kor válaszolt

Jó tudni!



*****


Ó, de feledékeny is vagyok :

édes unoikabátyámnak. Ottónak,  mostanában fog megszületni a negyedik dédunokája (Kanadában) az apróságok közt... (miközben távoli rokonaimat kutatgatom:)


MAZEL TOV!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése