2023. október 13., péntek

ami késik, nem múlik

valamelyik nap, este felé már, annyira fáradtnak és bizonytalannak éreztem magam, vásárlás után, hogy nem mertem felülni a biciklire, egy-két ingatag kisérlet után

billegett is a kosár a csomagom  alatt, meg puhább is  volt a gumi a kelleténél, de főleg velem volt a baj, képtelen lettem volna egyensúlyban tartani magam a lassúságom miatt is, inkább gyalogoltam - pedig hosszsú volt az út, de igy tűnt biztonságosnak

hanem otthon: mihelyt beraktam a biciklim a tárolóba, s elindultam  a - jelzem sötét- lépcsőházban felfelé, ráestem a lépcsőre, térdre, négykézkláb, csomagostul. de azonnal felkeltem, nem is fájt semmim, meg se kottyant az esés - 

de ez igy volt megírva, úgy látszik...

(azért jó, hogy nem a biciklirőll estem le)

 

6 megjegyzés:

  1. Ajjaj...Remélem nem lesz semmi komoly, és éjjelre se fog fájni. Jól tetted, hogy nem ültél fel a kerékpárra!
    (Én is biciklizem, ha csomagok vannak a kosarakban (elöl és hátul is), óvatoskodok a fel-leszállással. Szerencsére "csak" gyalog estem, igaz jó nagyot, kétszer is...)

    VálaszTörlés
  2. Aliz, nagyon vigyáz rád valaki! Hála, hála...

    VálaszTörlés
  3. kösz az aggódást,de semmi nem történt, magam is csodálkozom, de igy van :)

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsi Hajdúné
    Mindig vigyázz magadra! Szerencsére jól átgondoltad a dolgot. Én már régóta nem kerékpározom... Szerettel gondolok rád, ölellek!!! 😊♥️🙏

    Gonda Julia
    köszönöm, óvatos vagyok, csak néha vannak fatális dolgok... 🙂 (egyébként biciklin sokszor könnyebb mint gyalog!)

    Gera Erzsébet Lakatos Lajosné
    Juilka ! Ha még is fáj valamid, kérlek sürgősen menj az orvoshoz, ne, hogy később nagy baj legyen .Megígéred nekem ?????

    Gonda Julia
    de nem fáj nem is fájt, mintha semmi se történt volna...🙂 "katonadolog" 🙂

    Gera Erzsébet Lakatos Lajosné
    Gonda Julia megnyugodtam.pihenj.most.sokat.

    Gonda Julia
    Gera Erzsébet Lakatos Lajosné nem kell.találkozón vagyok..

    Andrea Józsáné Mocsai
    Juli, Juli...

    VálaszTörlés
  5. Imréné Nacsa
    Julikám!Örülök,hpgy nem történt nagyobb baj!Jó éjt!🙏😘

    Gonda Julia
    tényleg semmiség, s most látom nem is én voltam a hibás az esésben, az a lépcsőfok amin megbotlottam le van csorbulva, csak a sötétben nem láttam!

    VálaszTörlés