2023. október 21., szombat

hívások

 a kezdeti 4-5 szöri  bejelentkezés, lecsökkent napi kettőre : reggel és este, majd megtörtént a reggeli "felmentésem" (nyűglődések) után napi egyre (este), s most már nem is minden nap (azaz este) hiv fel a lányom...ha van valami program este, és gyakran van...(bevallom, néha úgy tűnik, hogy minden és mindenki fontosabb mint én)

gondolom , nagy megkönnyebbülés lesz neki, ha nem kell már egyszer se hivni (mert nem lehet)

csak nehogy úgy járjon , mint én, én párszor ösztönösen anyámat fel akartam hivni telefonon (pedig nekünk nem is volt...) de annyira szeretnék beszélni vele, hogy még ilyen abszurd módon is...

***

de a teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy olykor unokám - növekedvén- soron kivül is felhiv!!!! :) 

---


helyesbítek: mea culpázva, lányom felhivott, 11 előtt, akkor értek haza!  s csak tudni akarta, hogy hogy vagyok....

rendes, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése