2023. október 29., vasárnap

elszalasztott programok

ma három program is volt, amire "elfelejtettem" elmenni, nem is nagyon akarhattam(?) csak este vettem észre, eső után...


1. bicikli séta történészeink emléktáblája és sirjai között


2.Héttorony fesztivál (Makovecz családi házai  killitás (ezt még menézhetem), két cimbalomművész hangversenye)


3.A könyvtárigazgató SZikszai Zsuzsa  könyvének bemutatója A keresztfához megyek

(csordtig volt a ktár)


ellenben egész nap, nyugtáig a szabadban voltam..

de azt hiszem nem is kell mindenhova elmenni...(különösen környékező járvány idején, tömegbe) a konferencián a közelemben valaki maszkban ült, de másodpercenként lehúzta, hogy az orrát kifújhassa alatta...brrr....remélem nem kaptam el semmit, de fáj kicsit a torkom, meg a fejem... meg én is picit fujom az orrom! nem hiányzik semmi betegség! a programok se...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése