2023. március 27., hétfő

TIMI OTTHONI ÍRÓASZTALA 2020 március 25

  

Otthoni íróasztalaink sorozatukban ma Turi Tímea, a Magvető főszerkesztője mutatja meg, hol zajlik a home office. (Magvető)

"Levélcímzésnél, futárrendelésnél gyakran felcserélem az itthoni és a munkahelyi címemet, innen is látszik: otthon érzem magam a kiadóban. Ezekben a napokban pedig itthon kell a kiadóban éreznem magamat. Precíz, de mindig felülírandó napirenddel, közös családi logisztikával próbálunk minél több dolgot megőrizni a hétköznapokból. Néha mindenesetre az íróasztalra is rákerül egy-egy lego-készlet."

5 megjegyzés:

  1. Sok könyv van a polcokon, és gondolom máshol is a lakásban. Megtaláltam ( el tudtam olvasni) Daniel Kehlmann: Tyll c. regényét is, melyről Timi szólt a Világválogatottban.

    VálaszTörlés
  2. Még nem én olvastam én el, hanem látom a könyv gerincét, ott látom a polcon a laptop mögött. A címet tudtam elolvasni.

    VálaszTörlés
  3. 3 éves ez a szöveg s a kép!

    VálaszTörlés