2023. március 23., csütörtök

búcsú

 eltemették B.S-t és nem tudtam elmenni rá bár 9-kor fel is ébredtem, de képtelen lettem volna...


nagyon-nagyon sajnálom!

azt is hogy nem tudtam elmenni, de főleg a tényt, hogy eltemették (ha nélkülem is)

lélekben ott voftam, mint szokták mondani....


ilyenkor az ember saját veszteségét érzi mert önző lény letto

s jut eszembe, hogy már senki se fogja, nekem, olyan kedvesen mondani hogy Julika...

és nem fog sutyiban lefotózni 8és elküldeni lányomnak) hogy bámészkodom a múzeumi tűzugráskor, hagymaházban kiállitáson, levéltárban előadáskor, menzán evés és elmerült mobilozás közben

és a zsidó temetőben sem - fáradtan megpihenve

nem hittem, hogy előbb pihen meg ott végleg --- mint én 



nyugodj békében, ahogy mondani szokták - de neked még nem kéne "nyugodni"!

Kati (ikertestvéred) után siettél?!)

Hiányoztok!!!!

már nem tudlak fogni benneteket óvón, mint kicsiknek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése