2023. március 7., kedd

MJAK a könyvtárban

 na végre átléphettem a könyvtár küszöbét (bár nem is a szokásos forgóajtón)

meglepett, hogy annyira nagy dobra verték a nyitást, és kis felfordulást találtam (még)

és új könyvek hiányát

(de hát csak négyen vannak - szabadkoztak, a takaritónő meg beteg)

azért leghátul találtam még egy hervadozó virágcsokrot is 



eszembe jutott , hogy egy mindenütt "elfogyott" jelzésű könyvet keresek, jó lenne legalább könytárközileg megkérni... eszembe is jutott fokozatosan. apám oszt társa: Schönberger-Székács: egy zsidó polgár gyerekkora

és lássatok csodát, sikerült is megtalálniok, digitálisan, s meg is kaptam a linkjét...)

a Mjakunkra a gyerekkönyvtárban zószorítottak szűkösen helyet =alig, épphogy fértünk be) igaz, a könyvtár varázsa többünket is hivott most a foglalkozásra mint eddig (bár én azt hiszem eddig mindig ott voltam,)

Nagyon szeretem ezeket a beszélgetéseket, még ha nem is mindig irodalomról szólnak - mint már mondtam, de most igen...



én is elovasta,m 3 felvetődő szabadversem...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése