2023. március 3., péntek

szombat? péntek!

 biciklizek, az egyik középiskola előtt, jönnek szembe hátizsákos (és cigiző) lányok, iskolából jöttök?!  kérdem...bólogatnak. akkor ezek szerint nem szombat van- konstatálom, csak péntek

u.i. azt hittem szombat.. s máris az étterem felé hajtottam, mert szombaton zárva a menza, most visszakanyarodtam a menzához, de tán nem kellett volna

teljesen megváltozott - mint már mondtam - a kinálat.....nem az én szájizem szerint való...

de miért hittem, hogy már szombat van?

(Míg én is iskolába jártam - akár mint tanuló, akár tanár - sőt a lányom is) ez elképzelheetetlen lett volna!)

2 megjegyzés:

  1. Egész nap szombat érzésem van nekem is! 🤭. Pedig bevásároltam, amit szombaton sose szoktunk. Mióta nyugger vagyok, sokszor nem tudom, hányadik van. De a hét napjait eddig még nem kevertem 😂

    VálaszTörlés
  2. korában még nem volt, mert gyógyszert irattam, de tudva hogy hét vége jön, mit előbbre hoztam :)

    VálaszTörlés