2023. március 22., szerda

az intelligens pénztárgép

 bevallom, hogy azért járok egy supermarketbe, bár van közelebbi is, mert ott újabban van önkiszolgáló pénztárgép

ott nem zavar senki, olyan tempóban csinálom, ahogy nekem jólesik, és nem kell tartanom pénztáros kezektől...(se morcosságtól) igaz néha hülyéskedik a gép, és leállit, csak úgy , de olyankor vagy magától rendeződik a dolog nvagy egy szótlan segitő pénztáros kéz segit... s minden megy tovább...békében

nade most valami különleges eset történt...


olvastam, hogy árat csökkent a Spar , ezt eddig nem igen látom, bár különböző ravasz fogásként igen?

van egy egyszemélyes kis zacskóleves (hús-), ami eredetileg 174 ft volt, de széo lassan felkúszott ebben az újkeletű inflációban az ára vagy duplájára

most viszont azt olvasom előtte, hogy ha kettőt veszek, akkor a második után árengedmény van    lesz...


utolsó adagnak pakoltam ki a két zacskót

beütötte mindkétszer a teljes árat, kétszer a 324 Ft-ot

kijött végösszegként 5106 Ft

sikerült is beperkálnom egy 5000-t, meg 110 Ft-ot , amiből 5 Ft járt volna ugyebár vissza,

 gondoltam, a kedvezményhez mégis csak ember kéne, hogy észre vegye, hogy volt második zacskó is

nade aztán végül csak úgy potyogtak vissza az aprók,

mi történt?

megnéztem a blogot:



az én inteligéns gépem, bizony levonta , amit kellett, a kedvezményt a 190 Ft-ot, még az 5000-ből is visszaadott 85-t

nem kellett neki mondani semmit:    


milyen okos!!!! és diszkrét...




 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése