2024. szeptember 6., péntek

zenepaviloni búcsúkoncert

múlt szombaton volt a búcsúkoncert (de a nyár még mindig tartja magát)




már csak szokásból is kimentem,este felé tűrhetőbb a hőség


telt ház  azaz tér volt... egy széket találtam hátul sor szélén, de kiemeltem és egészen hátra vittem, ott jobban járt a levegő

régi slágereket játszottak, páran, 7en, (utólag derült ki, hogy ismerős volt a vezetőjük R Pali, aki Földeákon tanit zenét és nagyon agilis)

mikor valaki ismerős hátulról átkarolt, fürdőből jövet, milyen, kérdezte, magam is meglepődtem, hogy azt mondtam HAMIS

de tényleg volt pár hamis hang, de elment a többi közt, a lényeg, hogy nem otthon tespedtem a négy (meleg) fal között (hol újabban (új lakók) a játszótéri randalirozás miatt késő estig felfordulás is van, s a ricsaj, zaj egy csöppet sem zene, még hamis se)



nahát akkor viszlát pavilon (remélem, jövőre is találkozzunk!)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése