2024. szeptember 14., szombat

ha...

 külön9s dupla egybeesést lát lányom egyik  egy - gondolatmenetem, és   Rakovszki egy verse közt 

(sajnos még nem külpte el)...de az elmúlással kapcsolatos, D T halála kapcsán irtam hasonlókat, hogy sorra elveszitjük a közegünket, kortársainkat vagy a kicsit  öregebbeket, s magunktra maradunk, egy egész más világban, mint amibe beleszületünk... s igy tulajdonképpen már halálunk előtt meghalunk


elővehette lányom a R kötetet, mert mondja , hogy fia el is kezdte olvasni

és tetszett neki


engem miért nem olvas, mondjuk a "gyerekesebb" verseimet (pedig már nem is gyerek:)


mondja lányom A Fütyül a vizforralót?

avagy emlékcserepeket...

s jut eszembe azt a sorozatot épphogy az akkor 4 éves unokám isnspirációjára, kérdésére, kérésére irtam


ha fütyül a vizforralóm

a panelkonyhában
mindig nagyanyámra gondolok
mostanában
tőle kaptunk először ilyet ,
Hollandiából-
bár az másik konyhában szólt
más szinten
a régi házban

mikor is azt kérte, meséljek a kiskoromról

hát meg is tettem...kicsit visszahelyezve magama saját régmúlt gyerekkoromba

állitólag ezt felolvasták neki...




a gyerekek valóban jó isnspirálok, ha lesz verskötetem, neki fogom ajánlani ezt a ciklust, mert tényleg, neki (is ) köszönhető!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése