2024. szeptember 15., vasárnap

MAROS 2022 SZEPT 15

 


1 megjegyzés:

  1. Edit Martonosi
    Szép.
    2 é.

    Horváth Ádám
    Elkerültük egymást. Én korábban jártam ott. Már nem is írtam, hogy ott vagyok és hogy senki sincs a láthatáron.

    Gonda Julia
    ez nem mai, egy hónapos..ma nem votam

    Horváth Ádám
    Ma sem... 🙁

    Gonda Julia
    ma NEM, egy hónapja pl igen, s még aztán is, csak el vagyok maradva a dokumentálással

    Paloczi Gabi
    Latod ezt nem tudtam. Pedig minden nap ugy olvaslak, hogy napi idojarast es torteneseket Szegedhez tudjak viszonyitani.
    Eddig meg nem lattam olyan megjegyzest, hogy
    “Ez nem mai, tobb mint egy honapos”.
    Latod, Julika, te allandoan piszkalsz, hogy kijavitalak, beleszolok, ellened beszelek, pedig ez ugyan nem igaz, olyan keves baratja marad az embernek, hogy feltetlenul nem fogja piszkalni a masikat. Olyankor egyaltalan nem piszkallak, vedd azt is figyelembe hogy majd 60 eve nem beszeltem a magyart mindennap i fokon.
    De most, meg jobban kell hogy figyeljek, amikor az idorol beszelsz, honnan tudjam, hogy mai, vagy honapos?

    Gonda Julia
    a dátumból-- általában odairom 🙂




    VálaszTörlés