2024. szeptember 13., péntek

FENT 3014 SZEPT 13

 


1 megjegyzés:

  1. Éva Szikora
    Ez a fotó érdekes . . .a tükröződés miatt . . .a másik szebb volt,városképileg! 🙂 Borítónak ez a tökéletes . . .
    10 é.
    Módosítva
    Gonda Julia
    nehéz volt választani, (legszebb a valóság:)... ezt csináltam először önkioldóval, aztán valaki felajánlotta, hogy csinál ő, (hogy ne legyen benne az asztal - pedig az lett a "poén")...én mondtam neki, nem én vagyok a lényeg, hanem ami mögöttem van (a fürdőre lelátás)...de szerintem is ez a kép lett érdekesebb.. a felhők meg az ég miatt is. Aztán észrevettem a másik oldalról egy szivárványt is. És nem soká zuhogni kezdett az eső. Különben nem is tudom mennyi ideig maradtam volna fent. Gyönyörű innen a ki- ill. lelátás, mindenfelé...
    10 é.
    Éva Szikora
    Azt tervezem . . már az igazgatóval is megbeszéltem,hogy az osztálytalálkozó keretében egy csoportos látogatást teszünk a GLORIUS-ban . . .
    10 é.
    Gonda Julia
    azt hittem, hogy ott tartjátok 🙂
    10 é.
    Éva Szikora
    Gondoltam rá . . .
    10 é.
    Gonda Julia
    most látom, mintha a felhőkből gomolyognék ki:) (vagy be? 🙂
    10 é.
    Módosítva
    Zsuzsanna Miskolczyné Szabó
    Mi ez? A Glorius tetején egy medence, vagy üveglap? 🙂
    6 é.
    Módosítva
    Gonda Julia
    dehogy, egy üvegasztal 🙂
    6 é.
    Zsuzsanna Miskolczyné Szabó
    Köszönöm! 🙂
    6 é.
    Gonda Julia
    ja igen, üveglap(Most látom a végét)
    6 é.

    VálaszTörlés