2024. szeptember 11., szerda

kedves volt tanítványok

tolom a biciklim patikából jövet

a padról utánam szól régi tanitványom,
kérdi hogy vagyok, mondja - látva tétovázásom-, még mielőtt válaszolnék a  magam faramuci módján -
látja ...
mondom, annyira nem nagy a baj -  tükörbe nem nézek, de a mobilom kameráján fotózás előtt szoktam látni magamat, hát mostanában, elég ramatynak..
na nem - szabadkozik - csak le volt hajtva a fejem... 

különben épp patikából jövök, ő meg  -a fiával - odavár,
magnéziumra...
(most akciós,amúgy nagyon drága)

ja, azt nekem is kéne szedni, de nagy a tabletta, a port meg nem adagolják

de igen, azt a készitményt, amit ők vesznek, igen, kis tasakokban..
majd ad belőle kostolót...

könyvtárba megyek, irodalmi kör - szabadkozom

majd beviszi

de fent vagyunk egy különteremben

nem baj
..

és tényleg behozott két tasakot plusz még a betegtájékouztatót is

köszönöm!!!

***

egyébként az irodalmi körön később midenről beszéltünk, szokás szerint
többek közt a fbos felszines , külvilágnak szóló szokásokról is

pl a születésnapi üdvözletekről...

hát én bizony küldök, vallottam be, s nem külsöségből, formálisan hanem szivből - 
a tanitványaim annak idején mindig felköszöntöttek

s most  a fb-on igy próbálom némileg viszonozni

(de a magnéziumot hogy fogom? jut eszembe - ajándékozója nincs is fent a fb-on!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése