2024. szeptember 12., csütörtök

évek

 korán mentem a ktárba a művészettörténeti előadásra

remélve, hogy képeket is látok az előadandókről,

de teljesen üres volt a kiállitóterem,

csupán egy vetitőgép árválkodott a vásznával, gondolom azon lesznek a képek (jól)

szerencsére nem voltunk sokáig teljesen s ijesztóen üresen,, megérkeztek a kirendelt diákok

(akkor még a második sorban ültem s mellém fiúk



kérdem tőlük : honnan jöttetek?

a Jagból - 

de már egésziti is ki gyengébbek kedvéért a szomszédja előzékenyen ... József Attila Gimnázium 

csakhogy én nem vagyok "gyengébb". mosolyogva mondom tudom , ott tanitottam

azért még kiváncsiskodom:

hanyadikosok vagytok?

kilencedikesek

kicsikék 

számolok vissza, az én időmben ez első osztály volt...15 évesek, és én pont kétszerannyi évet tanitottam az iskolájukban, a József Attila Gimnáziumban ... hm....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése