2024. szeptember 4., szerda

UDVARIASSÁG, ÓH

 JÖVÖK A RENDELŐBŐL, IGY UTBAESIK A KERÉKPÁRJAVITÓ, aki amúgy nem a hozzám közeli, AZT inkább mellőzöm, legutóbb (szüneteltetés után) olyan szűkmarkúan pumpálta föl a biciklim, hogy majdnem olyan puha maradt mint  ahogy vittem!

kint van a szerelő az utcán, egy nőnek veszi ki a megcsinált: biciklijét a tartóból

mondom, később én, hogy szeretném, ha felpulná az enyémet

hozzam, mondja

a lépcsőn? nem tudom...!

akkor kérjem meg hogy vigye fel  - igy ő

nahát ezen ne múljon, nagyon szépen meg is kérem, hogy vigye fel nekem a két foknyi lépcsőn - meg teszi, fel is pumpálja, közben ellenőrzi (jól teszi, igy kemény lesz az a gumi

kifizetem a 300 FT-OT

, S VINNÉM IS EL, DE SZERELŐM - KÉRÉS NÉLKÜL-! KITOLJA ILL LE- A LÉPCSŐN!!!

No csak...

(tanulékonyak vagyunk, mindketten)


1 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    jut esz embe, amikor még magam pumpáltam fel a biciklimet! hajaj...

    VálaszTörlés