2024. szeptember 12., csütörtök

egy tál azaz doboz lencse

 VALAMELYIK ESTE BEVÁSÁROLTAM A COOPban kipakolom a dolgokat, de sehogy se stimmel, jövök rá egy idő múlva

hol a lencsém?

egy doboznyi konzervet midig szoktam venni , tartaléknak

emlékszem, hogy beleraktam a kosaramba a lencsét lecsókolbásszal (meg is lepett) a sok (töltött-, rakott- székely-) káposzta után, kipróbálni

de nyoma veszett


másnap megyek, főleg patikába, de vásárolni is s még eszembe is van hogy megkérdem a pénztárost, a lencsémről, de a tegnapi nincs bent , a helye is üres

viszont mögöttem rám köszön egy most eladó, kezében a lencsémmel, ráragasztva a blokkom...

mondja, hogy tegnap itt hagytam, a kolleganője tette el ilyen gondosan...


milyen figyelmesek! köszönöm!


***

jaj, elátkozott lencse!

most hogy le akartam ide fotózni... már megint nem találom!

(pedig nem adtam el....! (mint Ezsaias Jákobnak, az elsőszülöttségért--én igy is úgy is az vagyok) (csak megvettem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése