2023. január 2., hétfő

ünnep- és hétköznapok

 végre elmúltak az ünnepnapok, és jönnek a hétköznapok



tudom, nem népszerű ez a látásmód, de számomra igaz, sose szerettem az ünnepeket, tán csak gyerekkoromban, igen, akkor még igen, de túl sok kellemetlenség jött  később az ünnepeimhez, ahhoz hogy ne szeressem



van még pár nap múlva egy szülinap(om) az is csak gyerekkoromban volt az igazi, amikor minden percét ki akartam élvezni különlegesként, most leginkább elfelejteném

pláne, hogy ennyi lett, bár inkább hálásnak kell lennem érte... hogy megértem (de ennek egy előnye van, hogy egyéni , s igy inkognitó is maradhat  és nem általános)




3 megjegyzés:

  1. Minden megállapításodat átérzem, én is hasonlóképpen működöm.

    VálaszTörlés
  2. Paloczi Gabi
    Nekem a tegnapi szuletesnapom az egyik legjobb nap volt amire nem is szamitottam. Nem tudod elore, lehet, hogy nagyon jo lesz


    Gonda Julia
    Paloczi Gabi majd meglátjuk 🙂 Gratulálok neked utólag!

    VálaszTörlés