2023. január 17., kedd

lyányom ajándékai

lyányom igaz, hogy pont a szülinapomra küldte figyelmes csomag-ajándékát (fél háromra meg is érkezett 11-én, csakhogy én nem voltam otthon, épp szülinapi ámokfutásom végeztem:), de másnap10 felé  épp a kapucsengetés előtt pár másodperccel felébredtem...

Csupa telitalálat a barna vaskos csomagban? Popper Péter Belső utak könyvét, igaz, hogy még lyányom születése előtt (igy nem tudhatta) elolvastam,, nagy élvezettel,, de a könyv elkallódott és új kiadása épp most kapóra jön nekem, épp rámfér 80 évesen is...

na és Hidvégi. Unvári könyve a Löwökről...(melyben jeles őseinkről Bak Hirsch szeged első rabbija, Papp Róbert hitközségi - és  zsidó tanács elnök  is vannak becses sorok)

és kedvenc költőm Kántor Péter képes verses könyve Jégöröm, amit végig is néztem az Irók boltjában,újként,  csak már létszámon, súly fölöttiként ott hagytam (de irtam is róla) - hát most nézegethetem kedvemre, a képeket is...




na és főleg Benga illusztrációja, és főleg elgondolkodtató szentenciája:





(persze vitatkoznék, mert mi van, ha a sors ellenségünk? vagy épp arról van szó, hogy ez nem lehet, mert  akkor félreértjük?)

igen  szemléletet kell váltanom, valóban...optimistábbnak lenni, és bizni sorsunk jóakaratában (is)

köszönöm lyányom (hogy effelé terelsz most is)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése