2023. január 21., szombat

hogy tetszek lenni?

 Neurológusomtól jövök, elgondolkodva, épp lezárva a biciklimet, az étterem előtt, hol majd remélem van még valami étel fél három felé is...

Egy nyilt arcú kisfiű. biciklijét tolva, haladna el mellettem, megáll s megállít:

-Hogy tetszik lenn?

Meghökkenek: _ Miért kérded? feladat?

_Nem - mondja

-Hát azért kérded , mert látod, hogy öreg vagyok?

Szégyellősen mosolyog és bólogat.

-Hát épp orvostól jövök. - mondom..

Majd hirtelen témát váltok:

_Hány déves vagy?

-Tizenkettő

-Az én unokám 10 , és nem zavarja, hogy öreg vagyok...Hova jársz, melyik iskolába?

_Kiszomborra

_Elcsodlkozom: Busszal? - Miértí?

_Mert anyukám és apukám is odajárt...

- Jól van

Minden jót kivántam neki... Aranyos gyerek. És jó lehet az a kiszombori iskola!!!!


1 megjegyzés:

  1. Zsuzsa Báron
    ...meg az öregek tisztelete az családban...

    Gonda Julia
    Zsuzsa Báron valószínű...

    Krisztina Bedő
    Én is ott tanultam☺️

    Gonda Julia
    Nade Zomborról és nem Makóról

    Andrea Józsáné Mocsai
    A szülők is dicséretet érdemelnek, már az is figyelemreméltó, hogy ragaszkodtak a saját iskolájukhoz. Hú de okosak vagyunk...

    Gonda Julia
    Andrea Józsáné Mocsai hát Makón iskolatéren nagy zűrök vannak...

    VálaszTörlés