2023. január 1., vasárnap

Dégi kollega

 mikor először láttam 90 évet köszöntő fényképét, nem ismertem fel--





azt hiszem nem is csoda... Ha csak összevetjük e régi , gimibeli fotóval (ahol zsürizünk a ki tud többet a Szovjetúnióról vetélkedőn)

de mikor kiderült, hogy ő az, Dégi Imre, egykori, régi kollegám, nagyon megörültem neki, hogy "meglett" a már elveszettnek hitt

mert évek óta nem láttam-hallottam - eltűnt szemem elől

a szavaiból pedig kiderült, hogy ugyanaz az érdeklődő, lelkes, jószándékú , szeretteli ember -- aki volt!

Isten éltesse!



Eszembe jutott valami

egyszer már becsöngetés után egy beszélgetésünknek nem értünk a végére, igy égy kicsit kéve indultam az asztala mellől  órámra

később az ighelyettesem jegyzeteiben, miközben a titkárnővel mást kerestünk (mikor s hol kell helyettesitenem)

megtaláltam a párbeszédünk utolsó mondatatait 

elgondolkotatott

de mikor kikértem nem létező "megfigyelési" irataimat a Hivatalból..s-megkönnyebbúlésemre -emmi nem volt ott. (nemrég jutott eszembe, hátha nem is engem , hanem őt figyelték meg?! 



1 megjegyzés: