2023. január 19., csütörtök

a revans

 ő a menzán a királynő ( s mi az alattvalók) - akit későn ismertem föl (egy kósza mosolyáról, mit persze másnak küldött), rám mindig elég mereven néz, olykor utálatosan sőt haragosan

jutott eszembe, hogy irtó hülyeségeket mondott a magyar érettségijén, anno...majdnem falra másztam tőle, s felháborodásomban (ennyit ér a munkám?!) tettem is a szánalmas produkciójára valami dehonesztáló, szarkasztikus megjegyzést (miért lágyabbszivű kollegám: Jné M.A: meg is fedett, a szakértelem mentes elnökre pislantva - mégse kéne leleplezni a hülyeséget inkább fedni, eltusolni - szerinte, hátha másnak nem is olyan nyilvánvaló...

nade én osztályoztam, az én tanitványom volt, engem hiúsitott meg, az én odaadó munkámat vette semmibe, mintha nem is lett volna... négy éven át!

hát most úgy néz ki bosszút is állt a megjegyzésémért...

(pedig meg se buktattam, mint senkit - hiszen úgy éreztem, magamat buktatnám meg :(

2 megjegyzés:

  1. Éva Barócziné Jantos
    ... Édesapám mondta mindig: hegy heggyel soha, ember emberrel mindig találkozhat... Egy biztos, jó ismerősök már nem lesztek 😉--- de túlélhető, úgy gondolom... 😊

    Gonda Julia
    általában nagyon jó kapcsolataim vannak volt tanitványokkal, ő kivétel...



    Éva Barócziné Jantos
    Én sem buktattam soha, Apa sem, ezt is Tőle tanultam...

    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos de nem értem, hogy jön ide ez a mondás?


    Gonda Julia
    abszolut nem zavar, hogy olyan amilyen...már hogyne lenne "túlélhető", nem tragédia.. egyikünk számára sem, gondolom a munkájához nincs szüksége magas magyar irodalom tudásra....

    Éva Barócziné Jantos
    Gonda Julia Iróniának szántam a túlélhetőt.

    Gonda Julia
    tudom, de úgy is nem számit, csak szeretek "jóban " lenni vagy legalábbis nem haragban - mindenkivel - meg azt se szeretem ha valaki fölényeskedilk bármilyen "beosztásával"...

    Éva Barócziné Jantos
    Gonda Julia Igen, ezzel én is így vagyok.
    Válasz4 p.


    VálaszTörlés
  2. Andrea Józsáné Mocsai
    Na ezt megbeszéljük Juli.😄

    Gonda Julia
    Andrea Józsáné Mocsai emlékszel?

    Andrea Józsáné Mocsai
    Gonda Julia Sajnos nem, de fel foglak hívni.

    VálaszTörlés