2018. szeptember 16., vasárnap

jól vagyok

- jól van?,,

hallom félálomban. messziről, bóbiskolva egy napsütötte padon

- jól van? -hallom újra, jobb oldalról, kinyitva a szemem,látom, egy rendőrautóból

- igen, csak bóbiskolok. köszönöm, jól vagyok

megnyugodva továbbmennek

én meg csak most kezdek nyugtalankodni

a fejem teljesen oldalra billent, bal oldalra, és most úgy tűnik mintha  a szám is arra felé  félig el van zsibbadva

fölkelek, a biciklimmel majdnem beleesek a baloldalt levő kanálisba....

amúgy jól vagyok

de lehet, hogy a rendőrök jobban tudták?

én meg lehet, hogy hal(dokol)va is azt mondanám , (különben) jól vagyok...:)

mert tényleg

milyen jó is az, hogy akkor is jól vagyunk, amikor nem!

16 megjegyzés:

  1. Zs.B. Ez az egyedüllét öröme, muszáj jól lenni.....én is gyakorlom

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Azt csinalom...(lepihentem, most egy cukiban ülök;)holnap megyek elfogyott gyogyszeremert

      Törlés
  3. Válaszok
    1. hát igen, lemehetett a vérnyomásom, ebéd után

      Törlés
  4. H. Á. Az ember sokszor, talán alaptanul mond kifelé igent az aggódó kérdésre és csak később, belül fogalmazódik meg a nem. Valamiért nagyon rosszul kell ahhoz lenni, hogy kifelé is akarjuk ezt tudatni.

    VálaszTörlés
  5. tényleg jól voltam, nagyon is, csak felköltöttek (idő előtt, azért dülöngéltem), nem kell túlokoskodni!

    VálaszTörlés
  6. P.G. Persze rad az egesz város vigyaz :) nem tudom milyen érzés lehet. Azt hiszem latom a jot es rosszat is

    VálaszTörlés
  7. B. N. M. A.Julika, vigyàzz magadra, és ne ülj ki a napra!!

    VálaszTörlés
  8. I. B. Tetsz' nekem az eszed járása, Gonda Juli! A mi korunkban már így érdemes gondolkodni az állapotunk és a világ folyásáról (szerintem).

    VálaszTörlés