2018. szeptember 14., péntek

felértékelődő szavak

levelek közt matatok

valaki a most elhunyt G. É,.től szeretne valamit..., kérdi volt-e blogja

eszembe jut , hogy irt egy könyvet -angol nyelvűt -., mikor kis unokája született - neki... s azt elküldte nekem is...az unokája olvasó képével együtt...

közben találok másokat is, rengeteg levél, értesítés...vajon válaszoltam- e mindre úgy ahogy illik... bele se merek nézni,,, felértékelődik minden, minden szó, amit kiejtettünk vagy nem ejtettünk -  akkorra amikor  már nem lehet változtatni semmin...

de még halála hónapjában is váltottunk vagy két levelet

és most találtam egyet ami különösen mélyen érintett:.



2011. aug. 4., Cs 0:11

El akarom mesélni, hogy Anyukádról álmodtam. Nem emlékszem a történetre, de Dusi néni nagyon sokáig velem volt. Kifejezetten jó álom volt.
(...)
                                                                                                                                  2011. aug. 4. 9,19
.....ez igazán megható az álmod! és képzeld , én is a napokban anyuról álmodtam -pár napja (pedig amúgy már nagyon rég...) - de kicsit nyomasztó volt az én álmom (tudtam benne, hogy már nem él a valóságban...) - örülök , hogy a tiéd jó álom volt!:).persze , hogy az enyém inkább nyomasztó volt az az én szorongásaimból fakadhatott (...)- egy kicsit olyan figyelmeztető álomnak tűnt... emlékszel arra, hogy milyen (korú) volt anyu az álmodban?, én arra , hogy nem volt még annyira ősz a haja, és egy olyan ruha volt rajta, amit ő varrt (Kanadából kapott anyagból ) .- és nekem ugyanolyan kötényszoknyám volt, ez azért érdekes, mert abban vagyok kb. 13 évesen , amikor épp veled vagyok lefényképezve, Tomi által az udvarotokon!!!:)  (...)



---

lehetséges, hogy azóta újra együtt vannak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése