2018. szeptember 9., vasárnap

hagymafesztivál 2

hagymafesztivál 2

" görög" tánccsoport, sirtakizik a színpadon,


majd a színpad előtt becsalogatva a nézőket, ólomból vannak a lábaim, miért is nem megyek közéjük, mikor "belül" minden porcikám táncol?



Varga balett bemutatóra jöttem tulajdonképpen, de az nagyon soványra sikeredett, 2 szóló, és 2 duett számra, mire elővettem volna a fényképezőmet már el is tűntek a színpadról (tán még 10 perc se telt el)

aztán visszamentem kicsit előbb a Korda-Balázs showra, hogy jusson hely -de annyira sütött a Nap a széksorokra, hogy ezt kihagytam (pedig még tartották a helyem) oldalra húzódtam, a tömegben, jól bezárva magam, el is kapott közben egy tűrhetetlen lábgörcs de csak eltűrtem, Kordáék édelgésével együtt 



végül is kellemesen énekelnek, nem kifogásolhatok semmit (talán nem is play backeltek, amivel szégyenszemre meggyanusítottam őket karácsonykor) szeretnek bennünket, mondják, a polgármesterünket, meg a képviselőnket, akivel aztán még a színpadon paroláztak....



hazaszédelegtem

majd vissza estefelé, ha már úgyis üvöltött a zene és behatolt a lakásomba

hát hogy zene.e, nem tudom, Hősök üvöltöztek a színpadon



de ottragadtam a 10 kor kezdődő koncertre, amit viszont nagyon nem bántam meg

felfedezés erejével hatott
jó . már-már költői  szöveg -, érthető tolmácsolás, szép, kulturált énekhang...bravó
elviszlek... elvittek!



és micsoda szövegek a nap felé, meg add vissza a játékomat....refrén nekünk adva

köszönöm Bagossy brothers company

2 megjegyzés:

  1. Ajaj... Klárika és Gyurika csodás szerelmi története. Jó, hogy kibírtad!
    Bagossy-t nem ismertem. Kösz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondom, hogy kibirható volt!:) komolyan...
      Bagossy remek, fent vannak youtubon

      Törlés