2024. április 6., szombat

műzliklub

 







itt még hátul ülök, de később felszólitásnak is engedve, meg főleg annak, hogy egy kapkodó , ideges, rohangáló  lány a nyakamon ügyködött valami könyvtári megbizással, s folyton nekem jőve. mégis előbbre osontam, bár előbb csak az ablakpárkányra

észrevettem, hogy mindenki szorgalmasan jegyzetel, de én, mióta elég olvashatatlan lett az irásom, ezt mellőzöm (pedig régen dehogyis...()

a szédülésem periodicitásáról érdeklódtem megint, (most hogy újra aktuális lett) ,mi most össze lett kapcsolva a kopással, azaz a derékfájásom periodicitásával, is, igy már érthető (azt hiszem a meszesedés is áll minden hátterében?)

gyógymód? csak a gyógygtorna, úszás segithet, ha

de kopás ellen nincs orvosság 

rég mondom, idő ellen sincs (azaz egy van, de az radikális és végleges, még nem kivánom!, inkább szédülgessek csak, meg fájjon a derekam időnként)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése