2024. április 21., vasárnap

hallhatatlanság

 Beszélgetek valakivel, épp beszélek hozzá, s mondatom közben. odajön más valaki, és szabályosan elkezd beszélni ő (is ) az illetővel, mintha ott se lennék!

Ez többször előfordul, újabban.

Ilyenkor elsomfordálok.

De mégis csak bosszantó.

Néha visszamegyek, befejezni a mondókámat ,de minek is? Szerintem annak, akihez beszéltem,  kéne szólni a megzavarónak, ha már ő nem figyelmes. De ha nem érdekli amit mondok, akkor mindegy...

Eddig csak azt hittem, hogy láthatatlan vagyok, (mikor nem vesznek észre) ,de most már hogy hallhatatlan is.

9 megjegyzés:

  1. Tapintatlanság mind a két fél részéről. Nem veszik észre magukat...

    VálaszTörlés
  2. De mennyire az! Sajnos egyre több ilyesmit tapasztalok! :(

    VálaszTörlés
  3. Attiláné Barta Berényi
    Ez jó pár emberre jellemző.

    Gonda Julia
    egyre többre

    VálaszTörlés
  4. Ez általános jelenség, sajnos. Nagyfokú modortalanság.

    VálaszTörlés
  5. Gábor Kormány
    Ez tiszteletlenség. Én mondjuk elég szenvedélyes vagyok, hogy hasonló helyzetben nagyon is észrevegyen a beszélgetésbe “belépő” modortalan “harmadik”… 🙂

    Gonda Julia
    utólag én is bánom, hogy udvariasan ugyan, de nem szóltam rá, hogy most én beszélek, várjon! de meg se tudtam szólalni! 🙁

    VálaszTörlés
  6. Zsuzsanna Csurgó
    " Tudni illik, hogy mi illik!?"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      Zsuzsanna Csurgó Már kimet a divatból! 🙁

      Törlés
  7. Klári Erdeiné
    Én is sokszor járok így ! Utána megkérdezem hogy most már beszélhetek én ? 

    Gonda Julia
    Klári Erdeiné hm...

    Imréné Nacsa
    Vannak udvariatlan,figyelmetlen emberek!Te meg túl csendes vagy!🤩

    Gonda Julia
    Imréné Nacsa fentiek miatt is!utálom a csörtetést.Inkább visszavonulok.

    VálaszTörlés