2024. április 6., szombat

lefülelnek

 

A Valahol Európában vicces beszólása után: Ne felejtsék el bekapcsolni a mobiljaikat előadás után - nem akarva meghallani a végét, elővettem a mobilom,  s csináltam az ölemből, legszélen, falnál ülve, néhány ellenállhatatlan videofelvételt az előadás részleteiről.. gondoltam félreértettem, meg nem is zavarok senkit, pad alatt, meg teljes szélen ülve nem világitok senki szemébe netán... marad a dolog sutyiban (előttem a lépcsőn a tévés is ezt tette nyíltan, hosszan)

nem szoktam egyébként - mióta tilos - felvenni.. fotózni se, csak a nyitóképet legfeljebb..

no rajta is vesztettem

"lefüleltek"

állítólag két vendég panaszkodott (ismeretlenül is de rám ) az igazgatónőnek

aki annak rendje és módja szerint elő is vett, udvariasan, kíméletesen de  le is teremtett

akinek csak azt akartam mondani, előadás után visszamenve,  hogy remek és megható volt a második rész, mert az első rész után spontán elkotyogtam, nem tetszésemet, hogy mit is csináltak ebből a darabból (is)

azt se kellett volna, mint mondta, mert csak  szellőztetni jött  szünetben, ki a füstöt...

na persze, nem raktam föl..semmit

nade nincs vége a dolognak, másnap izgatottan telefonál, hogy a Most vagy soha című filmet is felvettem, március 18-án, a munkatársak kikeresték,  és szíveskedjék letörölni, mert megbüntetik őket! 

egy órát kerestem a videot, meglett, szerencsére, (összesen másfél perc, két részben) töröltem, de csak ismerősöknek is volt megosztva

viszont állitólag  a hagymaházi székekről, ami látszik a vászon alatt, fel lehet ismerni, hogy a Hagymaházban készültek a felvéltek (de vajon van illetékes az ismerőseim közt is? rossz emlékek környékeznek a régi időkből!)   ("Fortélyos félelem igazgat minket"?)

Brr

s már-már köztörvényes bűnözőnek érzem magam! 

nem fogom magammal vinni ezután a mobilt a Hagymaházba

mást nem tehetek

rögzítési ösztönöm már nagyon előrehaladott irányban  van

de maradnak az útmenti virágok, (bár annak is egy tulajdonosa kiszólt az ablak mögül!)meg jobb hiján én (?) a szép s gyarapodó ráncaimmal...

(ugyanis úgy tudom, személyeket se szabad fotózni)

1 megjegyzés:

  1. Zoltánné Derdák
    Teljesen átesnek a ló túloldalára!

    Gonda Julia
    Zoltánné Derdák mint nálunk altalában mindenben !

    Edit Martonosi
    Akkor most sikerült kivívni a "nagyhatalmú" vezető nem tetszését. Lassan már a lábunkat se tesszük be oda, hiába a kultúra háza - elvileg...

    Gonda Julia
    Edit Martonosi nem nagyon van miért, de ma megyek moziba! 🙂 (mobilom nélkül)

    VálaszTörlés