2022. november 11., péntek

VISSZA, BETEGESKEDNI 2012 NOV 11

 

hát tessék, megfáztam, vagy mi, mégiscsak előjött ez a fránya betegség, hiába próbáltam minden módon visszafékezni., - kb már vagy egy hete elkezdődött, éreztem valami bizonytalan kaparásfélét a torkomban, de csak alig, mindent csak alig, később is, mintha egy kvázi betegség lett volna csak (lányom eleinte még azt is hihette, hogy bemagyarázom, meg túlóvatoskodom, aggódom, merthogy meg volt beszélve, hogy hétvégét velük tölthetem/töltsem, mármint vele és az unokámmal, mert hogy mindkét nap az apának, vidéki városokban lesz elfoglaltsága.. és végig reméltem is hogy hétvégére rendbe jövök (mebucain, coldrex, Béres csepp, bioporax segitségével)de csak nem, sőt, akkorra jött igazán s egyértelműen elő a baj.. úgyhogy fogtam magam végre haza is jöttem, most itt vagyok "beteg"... de remélem el fog múlni...

nagyon bánt(ott), hogy nem tudtam segiteni, node ártani pláne nem akarok!!!

máskor jobban megadom magam... mert úgy tűnik  nem csak Jónás esetére igaz, de minél inkább menekülsz valamitől, annál inkább utólér...

vagy a megelőzésre kell jobban figyelni...

azt hiszem egyérteműen Pesten és/vagy Budán szedtem fel valamit valamit a tömegben, smogban stb

nemszeretem ezt a várost, a mindennapjaiban ...sajnos,  hektikus, koszos,  zaklatott, zavaros, tapintatlan, nem tetszik a rezgése, nem rezeg velem (ezzel nem mondom , hogy én jól "rezgek"...de nem jól hatunk egymásra se...)

kár, hogy a leszármazottaim:lányom és immár unokám, ott, én itt (most), de igy úgy se látogathatnám őket, mint ahogy már fent se tettem, igy talán könnyebb is elviselni a távolságukat... no és hányszor gondolok arra, hogy milyen kellemesen lehetne itt, a mi virágos, tiszta kisvárosunkban "levegőztetni" a kislegényt...... node hosszú és körülményes is az út idáig...

a város meg mintha visszafejlődne? bizonytalan a kórház  léte(megint), és büszkeségünk: a fürdő fenntartásával is bajok lettek stb...)

nem költöznék újólag ide, de el- se (lenne) könnyű...

lám hazajöttem, még betegeskedni is... remélem meggyógyit hát!


aliz2. :: 2012. nov. 11. 23:40 :: 14 komment :: Címkék: bosszúságokBudapestegészségkapcsolatoklányomMAKÓunokám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése