2022. november 12., szombat

a szokás és múlt hatalma

 V kivágású pulóver, csak 1995 ft, több szinben is van a kiírás szerint, de én ehhez a világosdrapphoz ragaszkodnék

Csak a próbafülkébe jövök rá, miért...

Szinte ugyanilyenem volt egyetemista koromban, szinre és fazonra is.(Csak én voltam benne jóval karcsúbb) Twist pulóvernek hivtuk (akkoriban volt divatos, modern tánc a twist)

A pulóver is nagyon divatos volt, olyannyira, hogy egy kollégiumi szobatársam , másodikban, el is kérte kölcsön egy pesti útjára, (titokzatosan azzal érvelve, hogy olyan helyre megy , ahol  mindenki ilyenben van - muszáj neki is. Fanyalogva bár, de persze hogy kölcsönadtam

Most meg megvettem egy majdnem ugyanilyet!

/A régi úgyse jönne rám, ha meg is lenne



a fotó 1962-es...pont 60 éves)

a szobatársam . persze visszaadta, node azóta vagyis 60 éve, sok viz lefolyt a Maroson, Tiszán, Dunán...

csak a pulóverdivat maradt  ezek szerint - vagy inkább jött vissza)







1 megjegyzés:

  1. Baranyi Sándor
    Semmi sem állandó. A múltunkat is folyamatosan formálják a gondolataink.
    A jövőnket is meghatározzák természetesen...de a megfigyelésen van a hangsúly szerintem. Figyeljük meg, azt, hogy miért ruházunk fel valamit jelentőséggel. Lehet a jellem ilyenkor akar meg mutatkozni. De az is lehet, hogy tényleg csak egy szövet halomról van szó amit átszőnek a ""felesleges"" emlékek.
    Válasz10 ó.
    Gonda Julia
    lehet, hogy feleslegesnek tűnnek az emlékek, de mégis azok tartanak össze! 🙂 azok biztositják folytonosságunkat, s ez jó 🙂 nomeg nosztalgia is van a világon, az se rossz!
    Válasz10 ó.


    Éva Barócziné Jantos
    Nekem is volt egy halványsárga úgy tíz éves korom körül. Az enyém kicsit szúrt, biztos gyapjú is volt benne, de hosszú ujjú blúz fölé hordtam. Köszönöm, hogy eszembe juttattad.
    Válasz6 ó.
    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos én blúz nélkük! ÚGY VOLT IGAZI.anyu rosszallotta is kicsit...
    Válasz3 ó.
    Éva Barócziné Jantos
    Gonda Julia Az biztos, hogy úgy volt az igazi. Ötödikes koromban kaptam, nagyon nagy szám volt a twist pulcsi akkortájt... 1965 körül...
    Válasz3 ó.
    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos a kép 1962es...külföldről kaptam a pulcsit

    VálaszTörlés