2022. november 17., csütörtök

menza helyett glorius

 pár perccel 1 után a menzán

miután lepakoltam, látom, hogy semmi étel se kiirás nincs a la cart

csak a kollégumi menzarészen egy csomó étel tornyosodik, pl lencse, fasirttal, főtt krumplik...stb

közlik velem, hogy nincs semmi  étel - számomra, késő van, elfogyott

csak jegyre van a gyerekeknek, s az ki van számolva (a régi nóta)

egyébként kiváncsi lennék, hogy mennyi marad ki...

oké, szó nélkül eloldalogtam

legközelebbre, a Gloriusba, ott viszont a cifra napi menűk közt nincs nekem való, kérek egy kis adag csirkemellett,sültkrumpival (ami a valóságban hatalmas)... á 1500 (a menzán mostanában többeket fizetek)

nem jártam rosszul, még colát is ittam

és szép környezetben és nem kellett cipelnem a tálcát...

jó volt a csere!!!!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése