2022. november 11., péntek

vakvezető

 EGY NŐ MEGY EL ELŐTTEM határozott léptekkel, szorosan mellette egy vakvezető kutya

pár lépésre a zebra, de egyenletesen haladnak tovább, rendithetetlenül...közvetlenül mögöttük egy autót látok, majdnem a sarkukban... 

mennek rendületlenül , egyenletes tempóban

bátrak, okosak és higgadtak

és főleg teljesen egyenrangú társaknak tűnnek


azon gondolkodom, hogy hány ember van. akire igy rábíznám magam (vakon)

tán én is inkább egy kutyát választanék....


7 megjegyzés:

  1. Paloczi Gabi
    Hat ez nagyon rossz velemeny az egesz emberisegrol, de meg szerintem rosszabb az, hogy nem tudsz megnevezni egy embert se a varosban, ahol elsz szuletesed oda, ott tanitottal es ezt igy ki mondani minden jo ismerosodet is serted vele.
    Most lehet, hogy csak masok pukkasztasara mondod ezt, nem tudom.
    Válasz12 p.
    Gonda Julia
    PERSZE, te meg mindent szószerint veszel 🙂 pedig már mondtam hogy nem kéne!ez pl egy gondolatkisérlet volt...(egyébként meg nem is szeretem a kutyákat, de ez a jelenet nagyon meghatott.. és elgondolkoztatott, túlzásával együtt, de a túlzás tudja kihozni a mindenkori lényeget! (s csak nem gondolod, hogy bárkit is MEGNEVEZNÉK?! ez nem az a műfaj!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyébként érdekes módon sose a lényegét látod meg az irásaimnak, hanem mindig valami általad kreált mellékszálat, ami nincs is benne!

      Törlés
    2. Aranka Árva
      Paloczi Gabi Bocsánat, hogy ide irom, de ez nem Julia.
      Válasz3 ó.
      Reni Anderkó
      Paloczi Gabi "
      Nem tudok felelősséget vállalni azért, amit hallasz, csak azért, amit mondok."
      Nem a lényeget sikerült kiragadni..
      A mai világban a sok rosszindulat és gonoszság miatt hamarabb lehet megbízni egy kutyában, mint egy emberben kb. Ez nem azt jelenti, hogy körülöttünk nincs senki akit megnevezhetnénk,vagy szeretünk 😁
      Válasz39 p.
      Gonda Julia
      Reni Anderkó kösz..te megértettél!!!

      Törlés
  2. Paloczi Gabi
    Juli, egy olyan oldalon irsz, ami mindorokre megmarad (majd hogy), ha leirod ide, akkor en komoly az veszem. Ha nem szo szerint ezt gondolod, akkor ne irt ide. Ne vicceljel, hogy en mit latok, te irsz a FAcebookon es en azt igaz am veszem. Ha nem igaz, akkor minek iron ide? Hogy masoknak tetszen?
    Mi volt ebben a megnyilvanosulasodnak a foszala? Az hogy te nem is ezt gondolod? En semmi feel mellekszalat nem krealok, most mar igazan ossze vissza irsz, ertelem nelkul.
    Válasz10 ó.Módosítva
    Gonda Julia
    Paloczi Gabi nnna. a lényeg az hogy az a vakvezető kutya fantasztikus.én nem vagyok ugyan iró de engedd meg hogy irói eszközöket is használjak olykor...pl a túlzás ide tartozhat.nem szabad földhözragadtnak lenni...azt gondolom, amit irok..de kiemelek dolgokat...
    Válasz10 ó.Módosítva
    Aranka Árva
    Gonda Julia Minden nap várom az irását és csodálatos képeket, köszönöm.
    Válasz3 ó.
    Gonda Julia
    Aranka Árva én is! mármint köszönöm 🙂 😉
    Válasz34 p.Módosítva
    Éva Petróczy
    Nem szoktam hozzá szólni, de mindig olvaslak, írjál csak, sokan várjuk.
    Válasz21 p.
    Gonda Julia
    Éva Petróczy Köszönöm szépen!
    Válasz6 p.

    VálaszTörlés
  3. Márta Bálint
    Végtelen bizalom, bizony nem könnyű, hisz annyi csalódás volt, van az életünkben.
    Válasz4 ó.
    Tímea Joó
    Nekem nagyon tetszenek ezek az irasok, orulok, ha megjelenik es /vagy/ akár orokre itt marad. Tetszenek a tulzasok, a hasonlatok, a megfigyelesek. Eletszagu es kedves nekem. Koszonom🙏
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    Tímea Joó én is;nagyon...

    VálaszTörlés
  4. Vicei Károly
    ... Valaki éppen hozzászólást ír...
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    Vicei Károly valakik...🙂
    Válasz7 p.


    Tímea Joó
    Mellesleg kioktatas helyett, van ott az a "tetszik" gomb. Nah, azzal lehet jelezni, es ami meg nagyon felemelo, h at is lehet lapozni. Ha bemegyek egy boltba, ott se tetszik minden, megsem rendeszkedek😁
    Válasz1 ó.
    Libor Mária
    A saját oldalára mindenki azt ír, amit akar. A többség megértette.....

    VálaszTörlés
  5. Csilla DrSimenszky
    Igazad lehet Julikám!Kutyában még nem csalódtam!
    Válasz3 ó.
    Gonda Julia
    Csilla DrSimenszky tudom...s ők se benned! Floki volt az első?
    Válasz3 ó.
    Csilla DrSimenszky
    Floki Bucié volt,az enyém az egyik kölyke,Csupi lett.Minden kutyám egy-egy csoda volt,mind más erényekkel,viselkedéssel,mind tete szeretettel ,a foxik rajongással,a németjuhász hűséges szolgálattal Tádé imádott úszni /leúsztuk a Marost/ nagy kiránduló is volt,de sohasem csavargott el.Mostani Mami csavargóból lett sintéren át szobakutya nagyon vigyáz,hogy ne meneküljek el előle,úgy döntött,hogy már én leszek a gazdája!Meglepett,mert eddig én választottam kutyust és ők elfogadtak.Nem untatlak?
    Válasz3 ó.
    Gonda Julia
    Csilla DrSimenszky Floki mindig rámugrott, ahogy beléptem a kapun.Dehogyis untatsz!sőt!
    (Én folyton írok...

    VálaszTörlés