2022. november 18., péntek

menzán, kisadag

 a  kollegistáknak fözött menzaételeken már át is lépek, most van még a l a cart is.. bár nem nagy a választék... joghurtos szeletet kérek (bár mást akar adni a bácsika, azt mondja nem látja mire mutatok . persze, hogy nem, hiszen soha rám se néz), meg petrezselymes burgonyát... 

á 12oo Ft ( a falatnyi hús , 65o Ft, ha kettőt kérnék  azaz egész adagot az 1000 lenne)

a helyemen látom , milyen mini adagot kaptam..ennyi pénzért




(tegnap a Gloriusban a hatalmas rántotcsirekméllért és sült krumpliért  csak 1500-t fizettem, és kiszolgáltak...)

azt hiszem búcsút veszek ettől a menzától...



otthon ki kellett pótolnom. egy tükörtojással.. s ha belegondolok,hogy kb 700 Ft-ot fiztettem 2 kiló krumpliért (igaz, ársapkával) s 10 tojásért is kb annyit  pláne... elgondolkodhatom)

főzni kell itthon(?)

2 megjegyzés:

  1. Bertalan Juhasz
    Drága a kumpri!...ársapkás

    Gonda Julia
    Bertalan Juhasz 700ért vettem a sparban tegnap 2kgt!abból telt volna többre is..a fecni húsról nem beszélve!:(

    Faragó Imréné
    Gonda Julia Döbbenet!! Mi lesz itt??

    Gonda Julia
    Faragó Imréné mi van?!!!

    Faragó Imréné
    Gonda Julia és ez csak a kezdet ...Sajnos .!!

    Bertalan Juhasz
    Gonda Julia igen mikor én ,, vendéglátós voltam oda volt írva a mennyiség,...sőt az előkészitős ,,hentes ,,mérte is!hoppacska

    Gonda Julia
    Bertalan Juhasz egyre kevesebb, kisebb, lassan már nem is látszik!



    Gonda Julia
    ja, és persze éhes is maradtam, otthon ki kellett pótolni
    Válasz3 ó.Módosítva


    Gonda Juli

    VálaszTörlés
  2. Bertalan Juhasz
    Gonda Julia hétfőtől szombatig a zöldért kônyhát ajálom!...bősèges,.. tegnap ettem rántott sajt S.krumpli tartár 1200.....ja kicsit messzi van.rengetegen járnak oda,,😎🤗😉fèlkettőkor már kevesen vannak!...

    Gonda Julia
    Bertalan Juhasz és étel még van? hol ez a lehetőség?
    Gonda Julia
    egyébként szemmel láthatóan egyre kevesebben járnak ide (a diákokat leszámitva) nem is csodálom!

    VálaszTörlés