2022. november 13., vasárnap

fekete kesztyű

 


mivel kaptam 2 20%-os bónuszt, s vettem egy kiskosarat, mindent kinövő gyógyszereimnek, meg egy Nők lapja ezotériát...

intenem kellett a kontrollt álló pénztárosnőnek, aki ripsz-ropsz kivette a kezemből az árúcikkeket, csinált valamit a képernyőn s hanyagul az élelmiszereimre dobta - fekete kötött  kesztyűben, az orrom előtt....

meg is kérdeztem:

- mért van rajta kesztyű?

azt mondta elmenőben, lekezelően, nemes egyszerűséggel hogy mert neki úgy tgetszik!

-de nekem nem! - kiáltottam utána

-akkor ne nézze - igy ő

-ahhoz túl feltűnő - én meg igy

(egyébként a karján is a sűrű, szines tetoválások is, de azt már megszoktam)


2 megjegyzés:

  1. Éva Barócziné Jantos
    Ő már nem kereskedő... pluszban neveletlen...

    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos a mai bolti helyzet vegyiti ami a szocializmusban és a kapitalizmusban legrosszabb volt

    Éva Barócziné Jantos
    Gonda Julia Anya évtizedeken át Makón a főtéri 1- esnek nevezett boltban volt pénztáros. Nem túlzás, rajongtak érte a vevők. Ha hosszabb sor állt véletlenül előtte, sokan inkább odaálltak, hogy a Piroskánál fizessenek és váltsanak pár kedves mondatot. Fél Makót ismerte Anya az 1- esből... ❤️❤️❤️

    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos elhiszem..az elég jó hely volt..de ott is akadt egy kivétel..azt kerültem;)

    Éva Barócziné Jantos
    Gonda Julia Mindenütt van... 🤗

    Gonda Julia
    jó, ha csak egy 🙂

    VálaszTörlés
  2. Paloczi Gabi
    Itt is sok pénztáros kesztyűben dolgozik, miért rossz, ha otthon is így van..

    Gonda Julia
    csak ő volt, kötöttben, valami lehetett a kezével - ez nem higiénikus kesztyű volt, az nem zavart volna - meg az pláne nem ha válaszolt volna tisztességesen!!!

    VálaszTörlés