2022. november 13., vasárnap

TECHNKAI ÉS EGYÉB ZŰRÖK 2011 NOV 11

 

Megpróbálok  egy bejegyzést írni, de csupán technikai okokból, mert mióta ez a  zűr van itt, nem csak én, a blogom se tud megnyugodni. Van olyan, hogy be se tudok menni a bejegyzésekbe,

mert annyira vibrál minden... miután elmentem. No ez még hátra van... Elment a kedvem az egész blogolástól!annyira  szerettem, és olyan rendesen, minden nap írtam fotóztam, le lett rombolva az egész... azt hiszen tényleg abbahagyom... (hiszen nem is én...)(már rég nem úgy mentek itt a dolgok, ahogy kellett volna)

na most félek elmenteni,  nehogy megint berezonáljon...

és mi lesz a 2 és félhónapi hiátussal. hogy is képzelik? hogyhogy nem mentették el ezt a rengeteg blogot ennyi ideig? jelzem az oldalblogot pont azóta nem is frissitették...

és ha elmentem a szöveget, vibrál, de előtte még megkérdi, hogy biztos el akarok menni? mert nincs minden elmentve, mikor még nem is akarok elmenni... eddig kellett volna ilyen  alaposnak lenni a mentésügyben

megnéztem az intézőt , már alig van hely a fotóknak, úgyhogy minden azt mondja , arra késztet,hogy hagyjam abba (új tárhelyet a múltkor se nagyon akart adni a szerkesztő...


aliz2. :: 2011. nov. 11. 7:56 :: 10 komment 






Kategóriák: 
vélemény :: Címkék: blogblogiras



1 megjegyzés:

  1. egy futó fejezet a késúbb teljesen eltúntetett freeblog türténetéből , ezt pótolgatom itt (5 év! a semmibe, még szerencse, hogy elmentegettem nagyjából)

    VálaszTörlés