2023. november 20., hétfő

pöröl

 a múltkor nem éppen hizelgőt-de való igazat persze - írtam egy intézményről

pár órán belül  rosszalló reagálást kaptam rá , messingeren

mondanom se kell, hogy azonnal levettem az inköiminált szöveget

senkit se akarok megbántani az  őszinteségemmel...

és most megint ezt teszem!

mert "nem fogom be pörös számat"


egy jeles, nyilvános iuntézménybe prőbáltam bemenni, másodmagammal, nagy meglepetésemre zárva volt, bártbenr v ilágos és jópár munkatárs nyüzsgütt is

nem hagytuk magunkat , dörömböltünk

megtudtuk, hogy 6-kor zárnak, bár semmi kiirás erről nem volt

nagynehezen , tessék- lássék beengedtek

csakhogy nem volt még 6 óra se! onnan tudom, hogy előtte postán voltam, ami 6-kor zár...

miután elvégeztük, amit akartunk, (részben) a takaritónő utánunk jött, s bezárta az ajtót, ismét

az órámra néztem még mindig csak 10 perc mulva lett volna 6

elmentem a Sparba, s még ott se volt 6, mire odaértem


lenne egy javaslatom

zárják be az intézményt egyszer és mindenkorra

akkor nem kell bajlódni az órákkal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése