2023. november 26., vasárnap

előadvent

 mert mi mindenben túlteljesitünk

igy előbbre hoztuk az ünnepre készülődést, megspékelve egy előadventtel

az ünnepi világitás is egyre diszesebb, forralt bor, disznótoros, karácsonyi diszek tömkelege



Zenészek, táncosok stb--- van itt minden



tolong is a nép...ez kell nekik...



sajnálom, hogy bár úgy ütemeztem a dolgaim, hogy én is eljussak 5re, a Parno Graszt együttes músora elejére (sőt a próbájára), nem birtam kint maradni, hideg is volt, meg sok ember, meg a biciklimtől nem tudtam elszakadni, minek kosarában a bevásárol cuccom...

azt hittem, visszamegyek, de már útközben haza felé is  segjtettem, hogy beleroskadok a melegbe otthon s már ott is maradok




pedig a régi tanitványom néptáncosai is  ropták, akik közt nálam nem is sokkal fiatalabb!!!




de lányom megerősitette, hogy nem a koron múlik... hát sajnos nem -  úgy látsztik..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése