2023. november 26., vasárnap

egy emlékkiállítás meglepetései

 élt köztünk egy asszony

gyakran láttam a biciklijét tolni, és még gyakrabban a könyvtárban,. különösen különboző kultúresemények alkalmából

mindig érdeklődést mutatott

amúgy mindig egyedül volt...


nem ismertem, csak látásból, tán egyszer váltottunk pár szót..


nos, most neki van emlékkiállitása a ktárban!

festmányeiból és tűzzománcaiból

ahogy a pkalát képéből felismertem az arcát. Merthogy még a nevét se tudtam...






igazán megkepódtem, mert semmit nem tudtam erről, hogy alkot...

s azt sem hogy három felnőtt gyermeke (unokákkal) van



meglepődtem és örültem, és szomorú is voltam

sokan voltunk , 




volt egy csomó gyerek is,  a Gyógypedagógoai iskolából is, ahol nyugdijig tanitott!





én rögtön otthonosan éreztem magam, a színes képei közt, különöse a virág csedéletei egy az egyben anyám festményeire emlékeztettek....




elgondolkodtatott, hogy a polgármesterasszony is megdható szavaiban a szerénységét és alázatosságát emelte ki, 


a könyvtárig meg azt, hogy mindig mindent és mindenkit dicsért !



jó ember lehetett...



azt hiszem utolsónak hagytam el a termet, de még visszamegyek..

ahogy a Marosra is midig ...szándékom



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése