2019. október 22., kedd

ellenpéldák udvariasságra

vannak azért pozitív élményeim is (udvariasság terén)

alig ér hozzám,láthatóan nagyon siet egy fiatalember a coopban, de bocsánatot is kér menetben,direkt utána lopakodok, hogy megnézzem magamnak ki ez, mert csak hátulról látom, a pénztárosnő épp gratulál neki,meg kérdi milyen a gyerek, hát sokat sír, minden kezdet nehéz, ezek szerint újszülött apuka.sok boldogságot nekik, és maradjon ilyen figyelmes, rohanás mellett is


ma meg kiültem inkább csak napozni meg újságot olvasni ill kávézni Városunk egyetlen teraszára hol még van ilyen, de hamar elbújt a szemközti tető mögé a nap, így felszedtem sátorfámat, s a szemközti zöldséges biciklitárolójába nyitogatom ki a biciklim zárját , amikor egyszer csak eldől a mellette legalább kettővel levő bicikli, hozzá se értem, meg se tudok mozdulni

de már ott is terem mellettem a segítség egy nagyon helyes sapkás, napszemüveges kicsit tetovált értelmes arcú fiú alakjában, korábban értelmesen is beszélt valami filmről (Jóker?) egy lánynak akivel beültek, feltehetőleg moziba menve, tán tanárok ) na mindegy már szedi is föl pedig nem az övé a bicikli, nagyon köszönöm, mert én bizony meg se tudtam volna mozdulni nemhogy lehajolni, a csomagtartóból kihullott füzetekért, italért stb az enyém? kérdi, nem - mondom hozzá se értem semmihez, csak fogta magát és eldőlt,..

biztos elfáradt

igen, ő is....

****

milyen jó hogy vannak még ilyen emberek (is)  s még ráadásul humorérzékük is :)

akik nem udvariasKODnak , hanem természetesnek veszik ..... hogy segitenek a rászorulón


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése