2024. október 21., hétfő

viszontagságos buszút

 na akkor pótlok, kezdem

a intercitys incidens kismiska volt az előtte zajló buszos kalandjaimhoz képest

pár perccel mindig előbb ülök beá a buszmegállóba

de még előbb jött pár perccel a szegedi busz

csakhogy elfeledkeztem róla, hogy nekem csak az a jó, ami a vasutállomsra visz

igy korábbiba szálltam, ami a Kölcsey utcán elkanyarodott volna a pályára (de csak a Mars térig)

de még időben rájöttem utastársi segédlettel, kik modták a sofőrnek, hogy álljon meg a kövekező (Kökcseys megállónál, s ott ja leszállok, 5 perc múlva tényleg jon a jó buszom

igy is lett, csakhogy a busz pár perc mőlva nem akaródzott megállni, ezért jócskán leléptem az országsutra, majd a közepébe, hadonászva,szerencsére utolsó pillanatban mégis megállt:)

de hogy mit kaptam a sofőrtől cserébe?!...(én nem láttam annyira veszélyesnek a helyzetem mint ő)

aztán ő dumált egész idő alatt a telefonjába, én meg jócskán rosszul voltam, hiába ültem az első széken, meg szopogattam a cocculinémlegalább ..

próbáltam azért gyönyrködni a naplementében...:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése