2024. október 20., vasárnap

utaztam

 szerdán utaztam Pestre s ma értem vissza (ezért se irtam)

majd bepótolom...

mindenesetre egy kis epizódot odautazásomról máris:

az intercity pótjegyem (minek duplájára nőtt az ára mióta nem utaztam) odaadtam annak rendje és módja szerint a kalauznőnek

mire kérte a személyi igazolványomat, mondván az az én menetjegyem!

hm, nem a ráncaim? - kérdeztem

nem , komolykodott,s ha nincs itt az igazolványom,  teljes áron megfizetteti velem a vonatjegyet!  - mondta szigorúan

egyébként itt volt, már a kezemben... s meg se nézte ....

(visszefele egy másik kalauznő nem is kérte! a kalauzok sem egyformák! :)



5 megjegyzés:

  1. Edit Martonosi
    Én ezután busszal fogok menni Pestre, nem hiányzik ez a macera. Makón felszállok, Pesten le.
    39 p.
    Válasz
    Módosítva
    Gonda Julia
    Edit Martonosi ja vissza fél órát késtünk, és hideg volt, szerintem hűtöttek..és telt ház. de a buszt nem szeretem , pláne hosszan
    33 p.
    Válasz
    Gonda Julia
    s a buszon is helyjegy kell újabban, s elég "macerásan"!
    32 p.
    Válasz
    Edit Martonosi
    Gonda Julia én is jobban szeretem a vonatot, de most jó a buszok indulási ideje, oda és vissza is. Pályán megy hosszú ideig, alig több idő, mint a vonat. Ha még késik a vonat, ki tudja mikor érsz oda. Változott a vonat, nem előnyére. 🙁 Helyjegyet a buszallomason meg tudod váltani. Ha vonattal jössz még add hozzá a Makó - Szeged utat, 50 perc + helyijarat le, felszállás. Nekem így nem tetszik már a vonat

    VálaszTörlés
  2. Gonda Julia
    Edit Martonosi NEKEM A BUSZÁLLOMÁS KIESIK, és olykor nagyon rosszul tudok lenni buszon , ha órákig zötyög alattam, pláne. Szegedre mehete pélyén is. esetleg

    VálaszTörlés
  3. Gonda Julia
    Edit Martonosi NEKEM A BUSZÁLLOMÁS KIESIK, és olykor nagyon rosszul tudok lenni buszon , ha órákig zötyög alattam, pláne. Szegedre mehete pélyén is. esetleg

    VálaszTörlés
  4. Edit Martonosi
    Gonda Julia sajnos azok a pályás buszok hétköznap vannak leginkább, hétvégén alig van. Ha rosszul vagy a buszon, akkor igazad van.



    Júlia Jusztina Pásty
    Kedves Júlia! Az intercity pótjegyet ha utazás előtti napon vásárolod sokkal olcsóbb! A Személyit nem a korod miatt kérik, csak ellenőrzik, ha nálad van-e.

    Gonda Julia
    Júlia Jusztina Pásty tudom mindkettöt. De előtte nap hogy is vásárolhatnám meg...Makóról? A személyit a jegy miatt kéri, mert a korom miatt nem kell váltanom.meg kivagyiságból. (akinek van jegye, attól nem is kérik :)

    VálaszTörlés
  5. Vicei Károly
    Júlia Jusztina Pásty, a pénz nem számít.

    Gonda Julia
    Vicei Károly csak az számit, hiszen alig várta a kalauz, hogy megbüntethessen a teljes árú jegyével!

    VálaszTörlés