2024. október 11., péntek

Móra gimnáziumi évei

 KÜLÖNLEGES IDŐBEN HIRDETTÉK MEG EGY DOKTORANDUS előadását, ill. mint kiderült később interaktiv foglalkozását Móra Kiskunhalasi gimnáziumi éveiről. Szombaton déli egy órakor. Gondoltam, hogy ebben az iskolai időpontban itt lesz egy csomó osztály, mondjuk gimnáziumi

de csalódtam, először azt hittem elnéztem az idiőpontit, mert egy lélek nem volt a kiállitóteremben, a tévéseket,a könyvtárosokat ls magát az elóadót (Gyuris István Viktort) kivéve

aki csak mosolygott.

később befutott egy volt tanitványom(!) egy lelkes osztállyal... szerencsére,,,bár kevesebben, mint ahányra számitott előre gyártott kérdéseivel az elóadó

a molinóin kellett tájékozódni a kérdésekhez... s közben ill utána vetités is folyt, a válaszok mellett..,



érdekes volt, bár kivólálló(ülő) volgtam a,de élveztem





(előtte beszélgettünk is...) )Móráról és Bákeffyról (meg Tömrkényről)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése