2024. október 9., szerda

MEGNYÍLT 2011 OKT 9

 


2 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    ...mire emlékezTET

    Éva Szikora
    Pl. West End City Center . . .

    Éva Szikora
    . . Vagy egyetemi aula . .


    Gonda Julia
    a West End nekem is eszembejutott,,,( de más irányban is asszociáltam...)

    Gonda Julia
    melyik egyetemi aula...?

    Éva Szikora
    Felépítésében akár a debreceni . . körbejárható . .ez jutott eszembe! A Közgáz biztos nem,mert az zárt.

    Éva Szikora
    Vagy egy ókori aréna . . nomen est omen

    Gonda Julia
    igen, én is a debrecenire gondoltam , ott szédültem először ilyen helyen...🙂 de az négyszögletes ugye, és nem üvegfalu...
    Éva Szikora
    A pécsi egyetemen is voltam(vendégként) de nem emléxem pontosan.

    Gonda Julia
    én nem egyetemekre gondoltam (bár valami egyetemesre:)
    13 é.



    VálaszTörlés