2024. október 9., szerda

októberi mjak

 az irodalmi körünk már elkezdödött mire beértem, élénk beszélgetést hallottam már messziről, mi mindig főleg beszélgetünk, de nagyon jókat, élvezem s sokszor belefolyok sőt, mondhatni mindig) Magasröptű témáink vannak amúgy, filozófikusak és érintőlegesen spirituálisak is) észrevettem, hogy ilyenkor újabban felcsillan a szeme vezetőnknek egy-egy halálközeli élmény megpenditésekor (én ilyenkor bölcsen hallgatok pedig bőven volna mit beszélnem, de megtanultam az ilyen dolgokról jobb hallgatni... s néha mosolyogtató, leegyszerűsitő szemlélettel szembesül az ember, pl Madách Tragédiájának spirituális? héttere kapcsán...hagyjuk) most egyébként rögtön az elején betört hozzánk a ktárigazgató nem csak fényképeket késziteni rólunk, hanem könyvtári napok alkalmából helyes kis noteszeket s könyvjezlzőt osztogatni, megörültem, pedig már alig irok kézzel )olvashatatlanságom okán) valami vicceset is mondhattam közben,  öröm létni, hogy hogy nevetnek rajtam a többiek, nézd csak!





persze azért olykor felolvasás is vam, nómeg a könyvek, irodalom napirenden, különböző vetületeiben (pl most az ifjusági rodalom meg a lektűr bóvlik)

engem kezd frusztrálni, hogy konkrétan nem kérnek olvasásra, pedig sejthetik hogy örökké firkálok (?) - márminta számitógépre

de már modtam? hogy soha senkire nem szeregtem rátukmálni magamat, még pár perc efrejéig sem

persze, azon elgondolkodom, h spontán "prózában" többet is elveszek? :)


a beszélgetésünk vége fele is benyitott egy ktáros, figyelmeztetni, hogy zárnak. Amúgy még 8 perc volt zárásig!!!

dehát a boltokban is mér egy.két őrával zárás előptt elkezdenek takaritani...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése